sådärja

Ny deisgn på bloggen, vilket jag tackar http://deisgnadinblogg.blogg.se för! Där finns allt och lite till.

Idag har jag ont i magen, vilket kan bero på magkatarren och kaffet jag nyss drack. Man ska inte dricka kaffe, det är inte hälsosamt :(

På tal om hälsosamt så har mamma börjat med GI-dieten vilket resulterar i att jag också äter denna mat. Hittills har vi ätit rätt skumma saker, men idag ska vi äta soppa vilket jag ser framemot. Fisksoppa med Lax och torsk.. maträtter med Lax kan ju inte gå fel.. (hoppas jag)

image81

Igår var jag med Sebastian och Elin. Jag och Sebastian sympati följde Elin på fest här i Bygdeå hos Peder. Jag kände mig verkligen missplacerad där, men efter att ha druckit mitt vin brydde jag mig inte längre.

Hade ett underhållande men ack så förvirrande samtal på msn när jag kom hem.. jag blir inte klok på det här alltså. jaja, orka haka upp sig på småsaker.

Hejsvejs.


1 kommentarer

johanna

fösk. gör om min design också, jag är helt tömd på ideer.

Datum: 2008-01-07 Tid: 00:42:18
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0