Saturday

image90


I veckan har det varit skola. Har inte varit så seriös, men det måste jag fan bli snart. Sista terminen = sista chansen att göra något vettigt.. Jag och Bea har dock mest spenderat våran tid i studion, vilket är fruktansvärt kul.

Igår trodde jag att jag skulle ha en nykter kväll.. vilket jag som vanligt misslyckades med. Förfest hos Jipp, vilket var mycket trevligt. Fick dock i mig en del sprit där.. som erica så fint bjussade på. :) Buss till stan och sen in på x3m där det var party för fulla muggar. Sprang omkring (ensam som vanligt, eftersom att jag alltid lyckas tappa bort folk) och träffade människor. Sjöng även karaoke 2 ggr. Sjukt pinsamt men kul, var ju som tur inte ensam där uppe :P När vi skulle hem och stannade på statoil och skulle köpa mat så vare en dryg kille som sa något dumt till mig.. jag gav han fingret och gick iväg. Då började de tjaffsa med Sörvåg och Crille. fruktansvärt onödigt >_< jaja.

Idag har jag legat i min säng hela dagen. Sett This is England och bara tagit det lugnt. Gick till dalkarlså i skitvädret och vart dyngsur. Somnade i Bo och Roberts trappa pga att jag vart uttråkad av deras samtal. Åkte till Jennifer som hade fest. Pratade med Rasmus vilket var trevligt och sen for jag hem. Här är jag nu. Laddar hem Stardust som jag tänkte börja se innan jag ska sova..

Jobb 12-20 imorgon. Håll mig sällskap på msn.. för jag lär nog vara ensam imorogn :(



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0