utvärdering

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- haha klart jag gjorde.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- det gör jag aldrig
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
- ja, eller en bekant.
4. Dog någon som stod dig nära?
- nej, tack gode gud för det.
5. Vilka länder besökte du?
- jag var i sverige hela året.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
- england
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
- 1 agusti. haha.
8. Vad var din strösta framgång 2007?
- ehm, inte vet väl jag.
9. Största misstaget?
- itänker jag inte prata om
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- jag har varit sjuk mest hela tiden.
11. Bästa köpet?
- hm, jag vet inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- snus och alkohol antar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- många saker har gjort mig glad.
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
- the kooks - she moves in her own way och afasi ft snook - 1990 nånting.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- jag vet inte riktigt. folk säger att jag varit gladare men jag vet inte riktigt om det stämmer.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- brytt mig om mig själv och min hälsa
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- brytt mig om vad folk säger.
18. Hur tillbringade du julen?
- fhemma hos min farmor med pappas sida av släkten.
19. Blev du kär i år?
- ja, jag vart ju det.
20. Hur många förhållanden?
- inget
21. Favoritprogram på tv?
- scrubs, one tree hill, little britain, october road, veronica mars, greys anatomy, HEROES, Greek osv osv..
22. Bästa boken du läste i år?
- sista harry boken
23. Största musikaliska upptäckten?
- the kooks
24. Något du önskade dig och fick?
- en bärbar dator och en digitalkamera
25. Något du önskade dig men inte fick?
- säkert hur mycket som helst
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
- fikade, öppnade paket, blev bjuden på middag, hängde på rött med mina vänner och drog på krogen krogen! (massor av öl)
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- oj så många saker..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
- slö
29. Vad fick dig att må bra?
- mina vänner och min familj
30. Vem saknade du?
- jag saknade många
31. De bästa nya människorna du träffade?
- oj, dom är många och dom är underbara.
32. Årets sötaste?
- min lillasyster och bea
33. Årets hetaste?
- luke pritchard
34. Årets största kärlek?
- pratar vi inte om
35. Årets besvikelse?
- pratar vi inte heller om
36. Årets bästa?
- jag vet inte riktigt.
37. Årets snällaste?
- dom är många, så jag kan inte välja en.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0