YEAY

Idag har det varit skola. Och jag var nästan på alla lektionerna. Hade snacket med Mats också.. och han sa att om jag kämpar kan jag få G i Samhälls. (Hur ska jag finna orken att kämpa?) Fick en ångestfylld läxa på Kuhin som kommer gå käpprätt åt helvette imorgon och det blev bråk med bandet. underbara dag.

Fick nyss ett samtal av Jennifer som frågade om jag ville vara hårfärgningsmodell den 20 feb.. ABSOLUT!! DO WHATEVER YOU WANT! jag blir ju tokig på min jävla färg! utväxten är inte att leka med.

Gick på stan förövrigt med Beatrice idag och vart sugen på att köpa hur mycket som helst. Hittade dock en väska som ska inhandlas på fredag. och kanske en kjol.. dock vill jag hitta någon sorts tunika eller så. Jaja, får se vad jag hittar. Hade tänkt kolla runt lite imorgon.

ÅÅH, jag måste göra Rättskunskap.. men jag tänker seriöst skjuta upp den till imorgon. Jag har ingen ork.

HEJDÅ


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0