Dik Clough


igar vandrade vi upp pa ett falt. vagen dit var ett helvette kan jag lova. man kunde knappt andas. (kan bero pa att man ar otranad) men vi allihopa var helt slut nar vi kom upp.

Jag wilf adam sean och hannah gjorde upp en eld och pratade och drack. det var trevligt. senare pa kvallen kom alex ocksa. vi spelade musik.. de satt runt elden och sjong crying bara for att javlas med mig. det sjongs "jag sitter har i venten och spelar lite dota" och boten anna". jag borjar dock bli van nu :P

alex och adam dansade aven runt mig samtidigt som dom gjorde fagel ljud. jag var ratt radd ja!

Det var iaf en heltrevlig kvall innan det sparade och elden forstordes hah. fick aven ett samtal av johanna vilket jag alskade. gav mig hemlangtan dock. JOHANNA!! du far inte ringa och saga sadana saker.. hmpf :P

just nu har jag trakigt. ska se lite shameless tror jag. ikvall blir det att provjobba pa puben. borjar klockan 7 (8 eran tid).. hoppas ni haller tummarna for mig!

pusshej


1 kommentarer

wilf

nice but i cant read it or see the pictures so im just gonna say hello because i can :) see you in 30 mins alskling x

Datum: 2008-07-05 Tid: 12:39:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0