Fredag

Idag firar jag och Wilf 4 månader :) Det firas med Manchester bio och mys :)

Läste idag på apberget att min farmors karl fyller år idag.. älskade gunnar. Så jag ringde och sjöng för honom. Wilf satt och skrattade åt min sång och Gunnar likaså. Fick även prata med Farmor :) Jag saknar dom så fruktansvärt!

Ringde även pappa när jag var i farten. Har inte pratat med honom på evigheter.. Sist var på midsommar så det var dags att ringa. Han är som söt han :) Fick prata med lillasyster också.. Gud så jag saknar henne.. Varje gång jag hör hennes röst smälter mitt hjärta! det bästa som hänt mig. puss på henne!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för kvällen :)

Puss puss


pappa <3


1 kommentarer

Bea

Grattis på 4 månaders dagen :D

Datum: 2008-07-25 Tid: 22:12:13
Blogg: http://abej.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0