Onsdag


Igår spenderade vi kvällen på puben "The Wellington". Jag och Wilf spelade biljard och vi sa även hejdå till Robs familj från Irland. Det bjöds på öl och vips var jag och wilf fulla. Vi gick som vanligt på promenad till parken med jack och sprang omkring i lekparken.. mogna som vi är.

Något jag stör mig på är folk som inte har respekt för andra och som är drygast i världen. har stött på några sådana idag. När jag och Wilf var på Brooks (ungdomsmottagningen) var det 3 killar där som trodde dom var bäst i världen. Dom försökte prata med oss men vi ignorerade dom så vackert. Spelade hög musik i väntrummet med deras mobiler.. pratade om varandras kukar, en berättade hur jävla full han ska bli imorgon (han skulle tydligen däcka) och hur det var att göra kvinnor gravida. Jävla missfoster :S

Jag ligger i sängen nu för jag har ont i min stackars mage :/ Har inte gjort mycket idag. Varit inne i Oldham. Imorgon ska jag ut på långpromenad med Jack. Sen ska jag förbi co op och fråga varför dom inte hört av sig till mig om intervju som dom lovade.. och gå förbi Sachets och se hur det går med jobbet där.. Det gäller att vara effektiv.

Ha det bra så länge.


1 kommentarer

Johanna WP

jag som satt & funderade över varför det ibland blir så halvkass kvalitet på bilderna du laddar upp. men nu slog det mig att du laddar upp dem i en storlek & sedan förminskar i inlägget!

ladda upp dem i mindre storlek ist så slipper det bli knasig kvalitet :)



vilken gnällkärring jag är. men jag gillar dig iaf. PUSS!

Datum: 2008-07-10 Tid: 00:08:34
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0