Onsdag

Jag är dålig på att uppdatera jag vet..
Idag har jag iaf städat, diskat, tvättat och sånt. Nu är vårat rum rent och fint igen och tvätten hänger ute på räcket för att torka.. Wilfs mamma var lite arg på honom och då kom även vårat rum upp på tal.. Så jag satte genast igång och städade. Golvet.. eller mattan är även dammsugad så det ser utt som ett helt nytt rum.. I like it. Wilf har suttit fast vid sitt nya spel så jag har gjort det mesta.. men men.. sånt är livet.

Ska iväg till co op strax och handla mat och sen blir det middag, godis och film tror jag.. Ska hugga in i mina djungelvrål och förmodligen någon choklad och cola light.. Vi lever på cola light!

Det är sjukt varmt här.. Solen har inte varit fram men varmt har det varit.. Dock har jag typ inte lämnat huset men.. är det likadant väder imorgon ska jag ut.. Ska till Scott (något) och lämna in ett cv och sen förmodligen kanske hjälpa carol och wilf i trädgården.

Jaja.. hoppas ni alla mår bra. Jag saknar er.
Puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0