onsdag


jag har varit dalig pa att uppdatera men jag har varit sjukt trott de senaste dagarna.

I forrgar hangde vi pa ett falt och drack lite alkohol.. och det resulterade i videon ni kan se i inlagget under.

igar gjorde vi inte mycket alls. wilf jobbade och jag var uttrakad. det var kanon vader dock sa jag gick till parken en stund och laste min bok "pappas flickor" som jag tog med mig hemifran. gick pa promenad med hundarna och tyckte synd om mig sjalv for att min armbage ar fucked up. Robert ringde och undrade hur jag hade det och det uppskattades kan jag lova. Ringde aven alexandra som jag inte pratat med pa typ 3  veckor och viktor horde av sig fran cambridge. Gick till co op och fragade om jobbet dom hade dar (lamnade in mitt cv forra veckan) dom skulle hora av sig om intervju. Somnade en stund pa eftermiddagen och vacktes av wilf som kom hem. Vi gjorde middag, sag pa tv, gick pa promenad med hundarna och somnade.

Idag ar jag uttrakad igen eftersom att jag ar arbetslos och wilf jobbar. Jag ska alldeles strax ta tag i disken, tvatta och stada upp lite i rummet sa carol blir glad. Har ju inget battre for mig sa. Har varit pa promenad med hundarna (som jag forovrigt hatar idag). dom vagrar lyssna, dom at upp osten jag skulle ha till min frukost (eftersom wilf aldrig stallde in den i kylen) och dom ar allmant irriterande. Nar disken ar klar och tvatten ar i tvattmaskinen ska jag springa ivag och kopa brod och ost sa jag har nagot att ata samt sa vi har nagot att ata till frukost hela familjen.

jaja, dags att ta tag i saker och ting.
ha en bra dag. pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0