vi är nördar

jag och min käre pojkvän sitter här med varsin laptop och spelar spel. jag spelar på facebook och han spelar sitt älskade football manager 2008. Efter ett tag gör vi pauser för att pussas och kramas och mysa.. sen går vi tillbaka till vårat nörderi.. Vi är rätt konstiga.

Snart är det dags för mat. Carol har lagat mat för 8 personer då Robs bror och hans familj är på besök från Irland. Jag tycker Irländare är häftiga men jag förstår inte ett ord av vad dom säger :P

Imorgon är det fredag och jag vet inte vad vi ska göra.. Vi får väl helt enkelt se vad som dyker upp.. Vikcy sa igår att jag när jag ville fick hänga med henne och hennes kompisar.. Vi får se om jag vågar. Träffade henne en gång förra gången jag var här.. då var hon tillsammans med jon.. har inte träffat henne sen jag kom hit nu men pratat lite med henne på msn.. och när jag sa att jag saknade mina flickor och att hänga med dom så sa hon att jag gärna fick hänga med dom.. så ja.. det återstår att se om jag vågar :P

pusshej


1 kommentarer

Jipp

Jag vet! Man blir så arg! :O

Datum: 2008-07-31 Tid: 23:27:28
Blogg: http://jippan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0