vi har sett en kändis.. och en snygg sådan.


idag när vi var på bio och var på väg ut från biografen såg vi Carl från Shameless.. En serie som jag är besatt av och som utspelar sig i Manchester. Jag var helt lyrisk speciellt eftersom att han är snygg och känd och någon jag vet vem det är..

För er som inte vet vem det är är det andra killen från höger längst upp.. alltså den näst sista personen..

Wilf: that was carl from shameless...... THAT WAS CARL FROM SHAMELESS
jag: I know! I saw him.. and just stared at you and waited for you to react. OMG IVE SEEN CARL FROM SHAMELESS!

haha det är ändå sjukt att se kändisar (speciellt från tv-shower och sådant) i verkliga livet.. för du kan inte riktigt föreställa dig denne som en verkligen person utan personen är karaktären den spelar. jag tycker det är häftigt.. fast egentligen är det inte det.. för de är vanliga människor..

hej jag är lite onykter så lyssna inte på mig :P


1 kommentarer

Johanna WP

Ja, det har du faktiskt ganska rätt i!



Han räknas inte som kändis om han bara är känd i England, vet du ;)

Datum: 2008-07-26 Tid: 16:21:25
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0