3 månader

allt det här med jobbsökande och intervjun hos national insurance number på fredag har gjort mig nervös och orolig. jag tvivlar på att dom kommer ge mig ett nummer och just nu känns det som att jag aldrig kommer få jobb och att jag måste åka hem. brevet från "paul the butcher" är skrivet och jag ska gå till uppermill strax och be honom skriva på det så jag iaf har lite bevis på att jag har sökt jobb. Ska även sätta mig och skriva ner ställena jag lämnade in cvn på så att jag kan ge det till personen som kommer intervjua mig.

Idag firar jag och Wilf 3 månader. Vi ska äta god mat (tror jag), gå på en lång promenad och se "definitely maybe" som jag redan sett dock.. men den är helt underbar. en mys kväll helt enkelt. jag ska tvinga wilf att köpa ben & Jerrys också :)

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, gå ut med hundarna och sedan traska iväg till uppermill. SJÄLV! för wilf är på jobbet. Jag är nervös. då vet ni. Wish me good luck. pusshej


ps. jag har världens bästa pojkvän.


1 kommentarer

Johanna WP

Hoppas ni får en dundermysig kväll.

Första gången ni är med varandra när ni "firar" ngt va? :)

Datum: 2008-06-25 Tid: 16:44:46
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0