3 month anniversary


såhär såg jag ut efter att ha promenerat fram och tillbaka till uppermill i regnet. jag var dyngsur och less men jag fick mitt papper underskrivet så jag var rätt glad ändå.

efter att ha promenerat runt i greenfield och lämnat ut 2 cvn bestämde vi oss för att ta tåget till manchester för att fira våra 3 månader tillsammans med god middag och kanske bio. :)

viktoria station i manchester

manchester

manchester

ett stort tv-hus i manchester

det var här inne på the printworks som vi hängde. ni ser den gula skylten där. det var på den restaurangen vi käkade middag. HUR GOTT SOM HELST!

en del av the printworks genom restaurang fönstret

min mat. acapulco chicken fajita. underbart gott. kyckling, lök och paprika pa en stekpanna som ryker och fräser när dom kommer in med den. Serveras med 4 tortilla bröd och ost, salsa och cream fraice (hur det nu stavas) det var iaf gudomligt gott.

Efter middagen köpte vi ben and jerrys (i bägare :S ni vet kul glass.. MUMS) och såg sex and the city filmen. vilken jävla film alltså. jag älskar den :D tillochmed wilf tyckte den var rätt bra : )

efter det gick vi på hard rock café manchester för att dricka en öl medans vi väntade på tåget hem.

jag kände att jag inte riktigt passade in där då tjejerna var jätte lätt klädda, med höga skor och över sminkade. men jag trivdes ändå för jag hade wilf. vi försökte även få me skylten i bakgrunden och vi lyckades helt okej :P

när vi stod utanför tågstationen såg vi manchestereye.. en miniatyr av london eye som tydligen är skit dålig. men den såg fin ut när den var upplyst så jag tog en bild :P

50 min senare var vi hemma i älskade greenfield igen :D


6 kommentarer

Johanna WP

Jag blir så uppspelt varje gång du har med en massa biler :p



Låter som om du hade en grymt fin gårkväll!

Datum: 2008-06-26 Tid: 15:35:15
Blogg: http://ilky.blogg.se/
A

tyckte du om sex and the city-filmen? iloveboras eminenta recensent skrev såhär:



"Hon (carrie och hennes texter) är precis som horoskop. Stämmer på alla, stämmer på ingen. Men ändå, man kollar. Man njuter."



inte sant!?



Kul å läsa om Manchester också!!

Datum: 2008-06-26 Tid: 15:41:02
Blogg: http://iloveboras.se
Elina

Hej tjejen! Kul att se att du trivs i alla fall :) Jobb kommer nog att ordna sig så småningom. Vet du vad??? Jag har fått TILLSVIDAREANSTÄLLNING på Techsam!!! :D Sjukt glad. Telecenter kan ju slänga sig i väggen nu! ;) Haha! Kram

Datum: 2008-06-26 Tid: 18:15:16
Blogg: http://candypie.blogg.se/
Johanna WP

Vet du vad man gör då? :)

Då lånar man sin karls telefon när man vill ta bilder!

Datum: 2008-06-26 Tid: 20:03:27
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

Du, det är bara att lägga på charmen.

"Jag saknar Sverige & jag vill visa alla där hemma hur vi har det, kan inte jag få låna din telefon så fortsätter du ha den gamla?". Han går säkert med på det!



Fick du mitt sms, btw?

Datum: 2008-06-26 Tid: 20:29:33
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Fia

jag tycker om att du verkar ha det bra, och jag tycker om att du inte brydde dig om att du inte var lättklädd som alla andra :} saknar dig!

Datum: 2008-06-26 Tid: 22:03:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0