fruktglass

Jag traskade mig iväg till Ica och köpte hem Icas egna fruktglass med jordgubbssmak. Den var rätt god faktiskt, men blev för mycket i längden. Faktiskt en besvikelse.. Speciellt när den kostade runt 50 kronor.

Jag känner mig ofräsch så jag ska gå och duscha. Ingen skola imorgon heller.. Denna vecka känns ovärd (skolmässigt alltså.. för wilf kommer ju i veckan :) )

Imorgon blir det även att städa verandan. Robert och Bo kommer förbi och hjälper mig :) Yeay

I walked to the shop and bought some fruit ice cream with strawberry flavour. It was quite good, but you got quite sick of it after a while. Actually a disappointment.. Specially when it cost me £4 >_<

I feel quite discusting at the moment so im gonna go and get a shower. No school tomorrow either. Shit week (cos of school that is.. cos wilf is coming this week :) )

Gonna clean the porch tomorrow. Robert and Bo is coming over to help me :) Yeay


1 kommentarer

wilfy

haha not like ben n jerrys :P





haha have fun cleanin the porch love! obviously a fun job!



:) xxx

Datum: 2008-06-03 Tid: 02:01:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0