goddag

Idag låg jag kvar länge i sängen innan jag gick ut och skulle sola. Dock låg jag bara ute i typ 10 minuter innan jag vart less. Gick på ica och köpte och glass och nu är jag hemma. Såg just att ett nytt greek avsnitt kommit ut så det ska jag roa mig med :)

Har ringt droskan nu och lagt till 2 stycken till vårat bord på fredag. Blir att äta bröllopsmiddag där. Så nu blir vi 17 stycken. Kan bli trevligt :)

Pojkarna kommer ikväll och hjälper mig med verandan. Puss.
och Puss på Wilf som kommer om 3 dagar :D

Stayed in bed late today before i went out for some sunbathing. Only lied outside for 10 minutes before i got sick of it. Went to Ica and bought some snus and ice cream and im home now. Just saw that theres a new episode of Greek out.. so I have something to do :)

Just called droskan where we're eating the wedding dinner on friday and told them to put 2 more people at our table. So we're gonna be 17 people now. Could be nice :)

The boys is coming over tonight to help me with my porch. Puss
and PUSS to wilf whos coming in 3 days :D


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0