godmorgon

Har just vaknat för andra gången idag. Vaknade först när Wilf åkte iväg för att göra sitt första prov klockan sju imorse.. Jag var rätt död om vi säger så. Måste hinna fixa bort alla mina kläder och få det här rummet att se ut som det gjorde när jag kom :P Allt ska vara klart halv 5 då Wilf och kieren kommer hit. Måste ha duschat och skit. Det blir fish and chips ikväll och öl.. Klockan 10 halv 11 ska vi in till oldham på en pub och sen vidare på en klubb.. Det blir nice :)

Hoppas ni har det bra. Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0