jfkgl

dagens planer sket sig totalt. Vi for till banken men dom behovde ett bankintyg fran swedbank med min nya adress.. sa jag har inget bankkonto och ingen telefon vilket betyder att jag inte kan soka jobb.. jag ar glad. NEJ

mamma ringde swedbank och bad dom skicka ett bankintyg hit.. de sa att det skulle ta 1-2 dagar och om det inte funkade skulle de skicka intyget till mamma som skulle skicka det hit.. jag tror mer att det blir att mamma maste skicka det.. sa jag kommer intek unna soka jobb eller skaffa telefon eller nagot pa typ 1-2 veckor om inte mer.. SKJUT MIG SNALLA?


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0