keep on your dress

Här har vi då klänningen jag fick hem igår. Jag hatar sådana här bilder på mig själv. Verkligen det värsta som finns. Var tyvärr tvungen att klippa bort mitt ansikte för jag gjorde en konstig min. Jaja, den är söt iallafall och jag gillar den :) tack wilfälskling.

Pojkarna har varit här och hjälpt mig rensa verandan så nu behövs inte så mycket göras till på lördag :) Ett stort tack till dom!

Jag har tråkigt och jag mår illa för jag åt alldeles för mycket mat. Vi åt tacos och det dumma med tacos är att man fortsätter äta även fast man är mätt. Så nu vill jag kräkas.

Ikväll blir det film med wilf. sista gången vi ser film som vi gör nu. Efter detta kan vi se film tillsammans, bredvid varandra, i samma soffa, i samma rum och i samma land :) Det ser jag framemot gott folk! :)

Heres the dress that i got yesterday. I hate these pictures of myself. Seriously the worst thing ever. Had to cut out my face from the picture cos i made a weird face. Ah well, the dress is cute and i love it :) thank you wilfiehoney.

The boys has been here to help me clean out my porch so theres not much left to do till saturday. A big thanks to them!



Im bored and i feel sick cos i ate to much food. We had tacos and the stupid thing about tacos is that you keep on eating even if youre full. So I wanna throw up now.

Film tonight with Wilf. Last time we watch films like we do now. After this we can watch them together, next to eachother, in the same sofa, in the same room and in the same country. :) Looking forward to that ALOT ladies and gentlemen! :)


2 kommentarer

Johanna WP

Tack söta du. Du är snäll som peppar.



Helt galet söt är du i klänningen. & brun som en pepparkaka är du också.

Datum: 2008-06-03 Tid: 19:53:59
Blogg: http://ilky.blogg.se/
malvin

sötnos

Datum: 2008-06-05 Tid: 18:41:48
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0