look what youve done

Min moster var förbi här och vi (jag, morgan, moster och mamma) satt nere vid vårat nya matbord och pratade och drack folköl. Det var trevligt kan jag lova. Vart mycket snack om Wilf och England som vanligt.. och att min mammas enda dotter ska flytta ifrån henne. Det är inte som jag dör dock.. jag kommer alltid finnas kvar :)

Idag är egentligen ingen bra dag. Det är en "tvivla på mig själv" dag. Jag hatar sådana här dagar. Speciellt när jag inte har någon vid min sida som kan muntra upp mig.. Men allt kommer bli bättre då Wilf och jag kan vara tillsammans igen. Han får mig att må bra. <3

Imorgon ska jag in med en buss till stan med min mamma. Jag ska försöka hitta en kofta till bröllopet och studenten samt smycken till studenten. Kanske även borde hitta ett par låga svarta eller vita ballerina skor till bröllopet också då jag inte kan använda högklackat ;P Sen ska jag även sola solarium med Johanna! Efter allt detta bär det av till Beatrices lägenhet (som jag inte varit i än). Vi ska dricka öl och vänta på Alexandra. Sen ska vi kanske på rött eller något. Blir iallafall en "sista kväll med flickorna" kväll.. För sen kommer Wilf och sen blir det student och sen blir det flytt.. Så sista chansen liksom.

jaja nu blir det 27 dresses och sen sömn.. pusshej

My aunt came buy and we (me, morgan, my aunt amd my mum) sat downstairs by our new kitchent table and talked and drank beer. It was ncie. They talked alot about Wilf and England as usual.. and that my mums only daughter is moving away from her. Its not like im dying tho... i'll always be here :)

Today is not a good day. Its a "doubt myself" day. I hate these days. Specially when i dont have anyone by my side who can cheer me up. But everything will be better when Wilf and i can be together again. He makes me feel good. <3

Going with a bus in to town with my mum tomorrow. Gonna try and find a cardigan for the wedding and graduation and some jewelery for graduation. Should also try to find some black or white shoes for the wedding as well cos i cant wear my high heels ;P Im gonna go to the sunbeds with Johanna aswell. And after all of this im gonna go to Beatrices new apartment (where i havent been yet), We're gonna drink beer and wait for Alexandra. When she arrives we're gonna go to the pub or something. It'll be the "last night with the girls". Cos Wilf is coming after that and then theres graduation and then i move. So last chance.


Ah well.. gonna watch 27 dresses now and then sleep. Pusshej


1 kommentarer

wilff

had to throw a high heels comment in there didnt you ;) and yes love, you probably should find some shoes :P in fact i will make u go and shop when we wake up! you NEED new shoes ;)



last i doubt myself day ever :)?



jag alskar dig

puss xxxxxxxxx

Datum: 2008-06-03 Tid: 23:52:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0