Lördag

Jag Wilf Adam & Kieren var här och drack igår. Vi alla vart rätt packade.. Käkade fish & Chips.. pojkarna brottades och sånt och sen så drog jag wilf och kieren till Oldham. Efter ungefär halva biten av bussresan inser jag att jag glömt mitt pass hemma så jag och wilf måste hoppa av och beställa en taxi (jag kände mig rätt hemsk).. Vi mötte upp Kieren på "the castle" som är en typ klubb eller någonting där de spelar indie musik.. Ett liveband spelade och dom var faktiskt rätt bra.. Senare drog vi till Escoba där vi drack en cider och dansade lite innan vi skulke till Tokes där det var rave party. Jag och wilf ville måla oss i ansiktet med självlysande ansiktsfärg men vi hittade ingen :( Hade en mycket trevlig kväll på Tokes ockås och träffade lite av hans kompisar.. Men det blev en tidig kväll för jag vart lite för full och lite för trött.. Hade världens dåligaste samvete när vi for hem men Wilf gjorde det klart för mig att han aldrig skulle stanna utan mig eftersom att det är mig han vill vara med. han är underbar.

Kieren tog även iväg mig en stund och ville ha ett litet snack igår kväll. Det var fint.
Kieren: I like you Emelie. You two make a really good couple. Im happy for you.
Emelie: Aw, thank you Kieren. I like you too :)

Så sött.

Jag är trött men kan inte sova.. så jag  vet inte riktigt vad jag ska göra :/


1 kommentarer

Rebecka

"The Castle" är det Dublin Castle?

Datum: 2008-06-14 Tid: 23:46:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0