midsommar i england

Vi for aldrig till Tom igar.. inte heller till ett falt. Vi blev bara hemma. Adam, Scott, Sean och Alex var har en stund och jag fick kommentaren "Emelie, do you ever speak? Like when you and wilf are alone together.. do you ever talk?" haha, jag borde kanske borja prata mer :P

idag ar det midsommar hemma.. jag vill ocksa fira midsommar.. men ack nej.. dumma engelsman. Har varit pa arbetsintervju idag hos kemtvatten. Det gick ratt bra.. dom letade dock efter nagon med erfarenhet (aven fast det stod pa sidan att det inte behovdes). mannen tog dock mitt cv och sa att han skulle ringa om det fanns nagra extra timmar dar. han vart chockad ocksa nar jag sa att jag var fran sverige.. han tyckte jag var duktig pa engelska.. haha

Efter det for vi till parken och wilf spelade fotboll.. (de ar besatta :P) Nu ar vi hemma. Har sett lite av Harry Potter 4 och nu gor vi oss iordning for att ga till puben Church inn :)

jag har fatt fina bilder och midsommarhalsningar fran vanner och familj.. jag har varit tarogd hela dagen. jag har bara varit borta en vecka men det kanns som en evighet nu nar jag vet att jag inte kommer hem inom den narmsta framtiden. KOM HIT OCH HALSA PA MIG TACK...




greenfield park

sjalvklart drack jag cola light.

midsommarhalsningar fran min familj:

pappa och alskade lillasyster. SAKNAR

kusin moa

kusin anton


1 kommentarer

Johanna WP

Gick ni till en annan pub för att jag sa till? ;)

Datum: 2008-06-20 Tid: 22:26:18
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0