ny design

min alskade kusin johanna har gjort det igen.. en ny design. kande att jag ville ha lite nytt nu nar jag flyttat och allt. vi far se hur langa den har designen haller ;) tack iaf.. jag alskar den :)

Jag och Wilf ar sloa. Vi har inte sa mycket att gora nu nar jag inte kan soka jobb. sa vi sloar hemma helt enkelt. Ikvall ska vi tydligen forbi Tom och dricka ol. Tom gillar dock inte mig tror jag.. Vi far val se hur det gar.

Jag har slut pa snus.. sa vem som helst far garna skicka nytt at mig. SNALLA!




Nar wilf gick till affaren hade jag lite att gora sa jag tog lite kort fran hans fonster.



3 kommentarer

Johanna WP

Fick sjuklingen gå själv till affären? :o

Datum: 2008-06-19 Tid: 18:31:56
Blogg: http://ilky.blogg.se/
malin

ååååÅÅÅÅÅÅÅH SLUTA VISA BILDER!!!!!!!!!!

Datum: 2008-06-19 Tid: 20:15:02
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/
Johanna WP

Nämen. De spelar ju alltid fotboll!



Jag vill också använda det där såpass ofta att jag kan skicka min karl att köpa nytt efter en vecka. Du har tur du ;)



Det ska dock regna imorgon, vilket känns jävligt trist.

Datum: 2008-06-19 Tid: 20:35:01
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0