pigeon


The pigeon detectives har släppt en ny skiva. "Emergency" Jag ska spendera dagen med att lyssna på den och invänta sol. 4 Dagar kvar! Jag kan inte fatta det :O På fredag kommer wilfyyy :) Det är nära nu! Och nästa vecka mina kära vänner flyttar jag! NÄSTA VECKAA!! OMG OMG OMG! och jag har inte ens börjat packa :O Nästa vecka tar jag studenten också! LYCKA!

The pigeon detectives have reliased a new cd. "Emergency". Im gonna listen to it all day while i wait for the sun to come out from the clouds. 4 days left! I cant believe it :O Wilfyyy is coming on friday :) Its close now! And i move next week. NEXT WEEK!! OMG OMG OMG! And i havent even started packing :O I also graduate next week! IM HAPPY!


3 kommentarer

Johanna WP

Helt sjukt. Har knappt tagit in att du sticker snart.

Datum: 2008-06-02 Tid: 11:52:12
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

Hon har ju sagt i snart två veckors tid att hon ska fixa det, men det händer ingenting. Peter fick till & med lov att sälja lite fonder för att få det att gå ihop förra veckan!

Datum: 2008-06-02 Tid: 13:49:18
Blogg: http://ilky.blogg.se/
wilff

4 days sweet :)



and 'im a lier' is my fav song so far from new album, real let down really.. i much prefer first album!

Datum: 2008-06-02 Tid: 18:38:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0