promenad

Efter Sverige matchen idag bestallde vi paki-pizza som ar hur gott som helst. dock javligt mattande. Vi sag lite skins innan Rob och Carol kom hem.. och dom var sota. Wilfs mamma carol pussade en massa pa mig och kallade mig "hennes emelie".. det gjorde hon igar ocksa nar adam retade mig for min engelska.. hon fragade aven om jag var gravid HAHA.. nej inte precis :P

Vi har nyss kommit hem efter en lang promenad. Gick upp en massa backar in pa det rika omradet.. Sjukt stora sten hus. hur fint som helst och sten murar. Jag alskar england och speciellt greenfield. det ar sa underbart har :) jag onskar dock att ni kunde ta del av det ocksa.. ni kommer kunna gora det lite pa mandag da jag far min telefon (om dom nu later mig oppna ett bankkonto :P)

Nu ska vi se trainspotting och ata godis och chips.. Pa schemat imorgon har vi stada wilfs rum, wilf ska spela fotboll med sina kompisar och jag ska titta pa och sen vet jag inte vad som hander. kanske skulle pa en pub med carol och rob och lyssna lite pa ett irlandskt band.. justja.. vi kanske ska ut pa en cykeltur imorgonbitti ocksa (om jag inte ar for lat och trott dock, vilekt jag lar vara haha)

ha det sa bra.
Pusshej


1 kommentarer

jonna

tack så mkt:)

Datum: 2008-06-15 Tid: 19:13:14
Blogg: http://joonnaak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0