Saddleworth show

Igar hangde jag med rob och carol pa puben bredvid wilfs hus.. wilf kom efter en stund och vi pratade, spelade biljard och drack ol. Jag och wilf vart ratt packade da rob och carol bjod hela tiden. fick i mig typ 6 pints :O Jag vann over wilf 2 ganger i biljard och fick efter det spela mot en knarklangare.. jag vagade inte vinna (aven fast jag formodligen inte kunnat om jag ens forsokte) jag var ratt radd. :P En gammal man som ar kand dar pa puben (70+) kom fram till mig och sa att jag var vacker, att wilf var en lyckost och att jag inte var den forsta tjejen han tagit med sig dit men den snyggaste. ehm, ja.. han var ratt laskig.

efter det kom adam forbi har hemma, kopte oss chip muffins och traskade upp med vara ol/cider till Tom dar kvallen spenderades framfor tvn. ratt chill.

Har legat och sovit halva dagen. Diskat undan den som vi hade pa rummet. Gjorde mig en macka som alice sa vackert at upp da jag var ute och rokte. hmmmm. Adam sa at mig att ga till churchill (om det nu hette sa) och traffa han och sean for att hanga pa saddleworth show. jag visste dock inte vagen men var pavag dit anda (tapper som jag ar) Wilf hann hem innan sa han gick med mig. saddleworth show var inte sa mycket att hanga i julgranen. ett fatal karuseller, konstiga manniskor med konstiga skor med bjallror och konstiga hattar med blommor pa. en falk som flog omkring och skramde skiten ur mig, sumobrottning och sadan saker. Svinkallt var det ocksa.. och det regnade lite en stund.

Nu ar vi hemma efter att ha varit pa shopen en svang och kopt alkohol till adam och sean. dom ska pa fest ikvall och wilf ringde dit och fragade om vi kunde komma. tydligen fick wilf komma men inte jag. puss pa dom. Wilf ligger nu och sover och jag ar sjukt uttrakad. har absolut ingenting att gora :/ jaja, sant ar livet.

hejda


rob och wilf

carol och wilf

wilfyy

adam hemma hos tom

Jack hailey och tom


2 kommentarer

Johanna WP

Gah. Sitt vid din dator när du skriver så långa inlägg. Blir knäpp av att läsa :p

Datum: 2008-06-22 Tid: 21:28:45
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

Ja, precis! Vi ringde Farmarn för lite information, & han sa att enda skillnaden var att vi har ett litelite större sovrum. Tror det kommer bli kanon :)

Datum: 2008-06-24 Tid: 14:57:28
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0