sista kvällen med tjejerna

Igår gick jag på stan med johanna och shoppade. Smycken till studenten, jeanskjol och bh till min kära studentklänning. Nu är jag typ pank tror jag :P

Efter det åkte jag hem till Beas lägenhet (som jag aldrig varit i förr). Den var fin :) Sen drog vi till rött där vi mötte upp Alex och vi tog oss ett par öl. Vägen hem till Alex därifrån var konstig haha. Wilf ringde, flickorna jagade mig som zombies och en ung man satte sig med oss vid vägkanten och pratade england med mig och kärleksbekymmer. tydligen var det bara jag som tog honom seriös och det uppskattade han.

Nu har jag just vaknat. Alex och jag försov oss så vi missade lektionen där vi skulle få veta allt inför studenten! BLÄ! Ska hem snart och städa, FÖR IMORGON KOMMER WILF!!!!!!!!!!!!!
Walked around town with johanna yesterday. Bought jewelery for graduation, a jeans skirt and a bra for my dear graduationdress. I prob dont have any money left lol.

After that i went to Beas apartment (where ive never been before) It was lovely :) We went to "rött" where we met alex and we had a couple of pints. The walk home to alex was weird haha. Wilf called and the girls chased me around like zombies, a young man sat down with us at the side of the road and talked about england and love problems i was apparantly the only one who took him seriously which he appreciated.

Just woke up. Alex and i overslep so we missed the lesson where we were supposed to get all the information about graduation! BLÄ! Going home in a bit. Need to clean my room, COS WILF IS COMING TOMORROW!!!!!!!!!!!!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0