sweden against the world

Vaknade upp med värsta humöret någonsin.. Ingenting var bra och jag kände mig mest värdelös i hela världen. Det gick dock över som tur var.

Wilf och jag spenderade dagen vid internet och letade jobb åt mig. Vi hittade ett i uppermill på en kemtvätt så vi traskade dit för att se om dom ville anställa mig.. Dock var det stängt så vi fick traska tillbaka.

Vi traskade senare på kvällen tillbaka till Uppermill för att äta middag med hans pappa & hans pappas flickvän. Det var trevligt. dock är jag sämst på att småprata med äldre människor men aja, det gick väl bra.

Efter maten traskade vi hem igen (mycket promenader..) och wilf mötte upp sina vänner i parken för att spela fotboll. Jag vägrade dock spela för jag är sämst :P Satt på en bänk och pratade lite med Jennie men som sagt.. jag är dålig på att småprata med människor jag inte riktigt känner ( när jag är nykter ) och speciellt inte på engelska så.. De var roliga att se på iaf och engelsmän är faktiskt rätt sköna :)

Nu ska vi fortsätta se Harry Potter 1 som vi började se igår men eftersom att jag var för trött kunde jag inte se klart den :P

Bank papperna har inte kommit än btw.. jag hoppas dom kommer imorgon så jag får mitt jävla bankkonto någon gång och min telefon. JAG VILL HA TELEFONEN NU!!!!!!!!

lite bilder (väldigt få):

adam

hej jag hittade en bro på våran promenad till uppermill

fotboll


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0