tjofräs

Jag och alex låg ute i solen idag men det var alldeles för varmt. Tydligen hade vi varmast i Sverige idag och alexandras termometer visade 40 grader i solen. Helt sinnessjukt!

Jag har spenderat kvällen med att försöka städa och så har jag legat i soffan för jag är sjukt trött och sliten. Imorgon ska jag upp tidigt för JAG SKA HÄMTA WILF PÅ FLYGPLATSEN! Jag är så jävla taggad :D ååååh det kommer bli underbart. Sen blir det bröllop och fest för hela slanten :D

Nu ska jag städa klart och sen kommer Kornelia och vi ska typ se film :) Måste dock lägga mig i något lämplig tid dock så jag inte försover mig :P

hejdå

Alex and i lied out in the sun today but it was way too hot. Apparantly we had the warmest weather in Sweden today and alex's thermometor showed +40*C in the sun. INSANE!

Ive spent the night trying to clean and been lied on the sofa cos im really tired and haggard. Getting up early tomorrow cos IM PICKING UP WILF AT THE AIRPORT! Im so excited :D gaaaah, its gonna be wonderful. Then there's a wedding and we're gonna party all night long :D

Im gonna finish cleaning now and then Kornelia is coming by and we're gonna watch a film or something :) Have to get to bed quite early tho so i dont oversleep :P

goodbye


1 kommentarer

Johanna WP

Omöjligt att du skulle försova dig till att hämta Wilf!



Vi hade 56 grader i solen. Jag har varit en död säl hela dagen.

Datum: 2008-06-06 Tid: 00:04:46
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0