Torsdag

Ehm, vi har varit relativt sloa idag, men vi har anda  hunnit stada rummet lite.. fortfarande lite stokigt dock.

Adam kom forbi har senare och vi gick alla (3 st) och kopte fish & chips och gick sedan till parken dar det skulle spelas fotboll. Jag sprang till shopen at Adam och Wilf och handlade drickor at dom trotta och torstiga sma pojkarna. Inte lika laskigt att handla saker har langre. :)

Det borjade regna nar dom spelade fotboll och eftersom att jag ar sot, gjord av socker och svensk bestamde jag mig for att ga hem..

Wilf ar dock hemma nu for att det var for blott for att spela. jag trodde anda engelsman var van vid regn och kunde spela fotboll trots det :P men ack nej.. dom ar mesar.. inte vkingar som oss svenskar.

Jag vet inte vad som hander ikvall. Vissa vill att vi ska ut pa nagot falt och dricka ol.. och tom vill att vi ska till han och dricka ol.. men eftersom att jag ar pa daligt humor efter att inte ha nagot snus sa ar jag ratt less.. :P






2 kommentarer

Johanna WP

Åh, vad roligt med bilder!



Ser ut som värsta Harry Potter-kvarteret.



Puss!

Datum: 2008-06-19 Tid: 23:48:07
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

På tal om det, så måste vi båda ha missat en liten detalj i din presentations text, för vad jag vet så går du ju inte i gymnasiet längre :)

Datum: 2008-06-19 Tid: 23:49:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0