Corona

image233


Igår var det jobb mellan 13.30 och 17. Åkte in till stan med 18.05 bussen och insåg när jag anlände i stan att mitt pass fortfarande var hemma. Panik ringde till Morgan för att han skulle skicka det med nästa buss vilket han gjorde. Fick dock betala 20 kr tll den där jävla busschaffuören. snåla jävel.

Drog till Johanna, duschade och drack någon öl.. Jag och farmarn for sedan till Ersboda och TKI där Robert Bo Björn och Björns jobbarkompisar hängde. Beställde taxi, åkte till Corona där det vart party för hela slanten. Jag lyckades tappa bort mitt bankomatkort under kvällen men hittade det som tur var i baren sen. Någon godhjärtad människa hade lämnat in det. Har dock inte vågat kolla hur mycket det är kvar på det. Måste nog göra det nu. Jag rädd att det kan vara länsat.

Vaknade runt 12, gick ner i köket men vart så less där nere så jag kunde inte göra något att äta. Så nu är jag hungrig. Fick hem nya kyle och october road som jag har sett. Och nu ska jag stänga av datorn för att den är överhettad och för att jag måste äta något och sånt bajs.

Ha en bra dag.
Peace


1 kommentarer

johanna

jag borde också äta. tack för att du påminner mig om sådana livsviktiga saker ;)

Datum: 2008-03-05 Tid: 14:45:45
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0