Det är tisdag och solen skiner.

Strålande sol och jag har sovit bort halva dagen. Vaknade runt halv 1 - 1 då jag fick sms av min käre farbror. Hinner bara ut på altanen då chefen ringer och frågar om jag vill jobba. Självklart vill jag det eftersom att jag behöver pengar, men kanske inte jobba enbart enstaka timmar. Men pengar är pengar såklart.

Ikväll blir det utgång (hoppas jag) om det finns biljetter och om dom vill släppa in mig. Det kan bli kul.. Ska ut med Sandra :) Sen blir det att sova hos Johanna, om jag inte sover hos pappa dvs. Han kanske tycker det är kul att jag är hemma där någongång.

17 DAGAR KVAR INNAN JAG ÄR I ENGLAND! tagga jävel.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0