England, lov och hunger

image230
min kusin är sötast i världen.

Jag är hur hungrig som helst, men jag vägrar göra något i vårat kök. Jag kan inte göra något i vårat kök för det är en enda röra och jag hittar ingenting. Kan det inte bli klart snart? Jag blir tokig.

Det är lov och jag har fått sova ut vilket kändes underbart. Slipper ha ångest över att man är hemma :) Idag känner jag mig såhär lat och tråkig. Ligger bara i min säng och slöar, men det är oerhört skönt!

England England England. Har inte hört något från Magda så jag antar att det blir så att jag får åka själv. Jag hade dock sett framemot att få spendera tid där med henne :) (nu vet jag ju dock inte om hon ska med eller inte.. men jag antar att hon inte kommer ha råd :/ ) Jag lär nog åka själv iallafall och bo hos Wilf. Läskigt säger vissa, nyttigt andra. Jag tror det kan vara jävligt nyttigt även fast jag kommer vara sjukt nervös. Tänk om jag helt plötsligt glömmer bort hur man pratar engelska och vi hatar varandra! Det är dock inte så långt hem.. bara över havet och så :P

pratade med mamma om det.. Hon såg inte så nöjd ut men hon sa inte nej. Frågade mest bara om vi kunde lita på att jag kunde bo hos dom osv. Jag litar på dom, det gör jag. Ni får kalla mig naiv.. (även fast jag blir upprörd) men jaglitar på dom :)

Nej jag måste verkligen äta något. Jävla kök helvette :(


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0