Kalas



Idag blev det inte så mycket gjort på skolan. Såg på en show i Valhalla med Alex och Bea. Den var bra bitvis men jag saknade den rödatråden och jag blev förvirrad.

Gick ner på stan och kollade grejor med flickorna efterskolan. Käkade middag på Catarinas med Johanna och Line och gick sedan hem till Johanna.

Vi for sedan med Farmarn och Peter till Samuel där det var kalas. Han fyllde nämligen 21 igår. Såg en oerhört ful man som hade gympa framför tvn. Vi alla stod och stirrade på honom och asgarvade. Vilka jävla rörelser han gjorde alltså. Sjukt jävla underhållande! Han hade dock blivit rädd om han sett oss :P

Nu är jag hemma och är trött. Ska se mina serier och sen typ sova.
Ingen skola imorgon eftersom att det är universitetsdag och jag inte tar mig in på universitetet efter skolan med mina betyg. så jag ska vara hemma.

Allt är fixat med resan nu hoppas jag. Jag tar mig till stockholm i tid. Jag vet när flygen går (vilka tidzoner jag ska använda), jag har en resväska och en sovsäck. Awesome säger jag.

PARTY PÅ LÖRDAG!
och 9 dagar kvar.


2 kommentarer

johanna

jag tycker ändå att vi skulle ha tänd lampan och vinkat, era jävla tråkmånsar.

Datum: 2008-03-12 Tid: 21:32:39
Blogg: http://ilky.blogg.se
malvinnnn

8 dagar kvar till du vet vad

Datum: 2008-03-12 Tid: 22:13:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0