morgon från helvettet

Jag trodde att jag seriöst skulle dö imorse. Jag vaknade klockan halv 8 av att jag hade hur ont i magen som helst. Har aldrig haft så ont förut. Jag kunde inte röra mig. Jag tog mig ner för trappen och kröp till toaletten där jag låg på golvet i typ en halv timma. Jag kröp ut och ställde mig upp men var tvungen att springa in igen för det kändes som att jag skulle kräkas. Det gick dock inte så jag kröp till soffan där jag tydligen lyckades somna. Vaknade 4,5 h senare och nu har jag inte fullt lika ont men jag känner mig inte riktigt okej ändå.

Mamma trodde det kunde vara något som magkatarr.. Eftersom att jag inte äter som jag ska, jag sover inte som jag ska och jag stressar för mycket. Dock kändes det inte såhär sist jag hade magkatarr. Jaja, jag hoppas det går över nu iallafall.


2 kommentarer

malvin

meh. fixa dig nu genast. lätt att säga kanske. kan kanske glädja dig med att jag har träningsvärk från helvetet, kan typ inte röra mig. krya på dig.

Datum: 2008-03-13 Tid: 14:33:45
lina

usch, krya på dig!

Datum: 2008-03-13 Tid: 14:43:56
Blogg: http://sunnanvind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0