söndag

Imorgon börjar skolan igen. Det känns seriöst förjävligt. Nu vill jag ta studenten så jag slipper skiten!

Igår jobbade jag 9-18. Ett helvettes pass! Åkte till morbror där mamma hade gjort tacos.. Åkte hem och betalade biljetterna till england.. så nu är det på riktigt.. Wilf var hemsk och lurade mig om att jag inte kan bo där och jag fick lite panik.

Jag och magda drog sedan till dalkarlså där det var sällskapsspel kväll med bo robert samuel farmarn petter lundström anton sorken carlberg och sofie. :) mycket trevligt och jag har tydligen en doldtalang i att kunna ord baklänges.. haha. Fick åka skoter med Farmarn också och jag trodde seriöst att jag skulle dö. Jag skrek och jag skrek och jag skrek. Nu gör min hals ont.

Åkte hem och somnade runt 12. tidigaste kvällen på sjukt länge. Men då känner jag mig relativt uppvilad nu också då det är dags för arbete. Skulle egentligen börja 10 men blev inkallad tidigare då Linda var sjuk. Jaja, skitsamma.
Nu ska jag fortsätta äta min frukost! byyye


12 fucking dagar kvar

btw, någon som förstår detta?

ni ny god ny sinne härje svenskä ägn a kägnu jel båtol Slyna msn
vaknade nämligen upp med det smset och jag förstod ingenting haha.



3 kommentarer

malvin

"Slyna msn" haha orkar inte

och NEJ jag hatar dig inte!!

Datum: 2008-03-09 Tid: 13:58:01
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
Beis

Jag har tråkigt vad gör du är du glad lalalalalA

Datum: 2008-03-09 Tid: 15:46:22
Blogg: http://abej.blogg.se
johanna

ni ny god ny sinne härje svenskä ägn a kägnu jel båtol Slyna msn:

jag är kåt din lilla slyna, kom in på msn.

Datum: 2008-03-10 Tid: 02:16:50
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0