fredag

image326Idag har jag varit på skolan vilket var okej.. Efter skolan gick jag och Johanna och solade. Jag är lite brun.. Fast mest bara i ansiktet.. ser konstigt ut.

Träffade farmor på stan och vi inhandlade en resväska åt mig.. Efter många om och men hittade vi en som passade.. 1700 kr!! tur att farmor betalade :) Hon skjutsade även hem mig.. hon är världens sötaste!

Jag är ensam hemma i helgen vilket kommer sluta i katastrof eftersom att jag inte kan laga mat och för att vårat nuvarande kök gör mig deprimerad. kan inte direkt kalla det kök då det är en kokplatta som står i vardagsrummet :S Jag kom iaf nyss på att jag inte ätit något idag förutom mackan på skolan imorse.. Jag är hungrig. ska poppa mig lite popcorn tror jag.

Har varit och spelat basket och nigger med petter bo carlberg anton och gabbe. det var rätt trevligt men kallt. nu är jag hemma igen. pojkarna for och såg på hockey men jag är rätt ointresserad så jag for hem. Nu laddar jag upp med popcorn och shameless <3 + nytt avsnitt av greys anatomy. började även ladda hem serien skins. hoppas det är värt att se på.

Ive been at school today which was okey..After school Johanna and i went to the sunbeds.. im quite brown.. but only on my face which looks weird.

Met grandma in town and we bought a suticase for me. We found one that fits after a while.. £142!! lucky for me grandma payed :) She also gave me a ride home.. shes the worlds greatest!

Im home alone this weekend which is gonna end in disaster cos i cant cook and our kitchen makes me depressed. cant really call it a kitchen tho.. Just realised i havent eaten anything today except that sandwich at school this morning. im hungry. i think im gonna make some popcorn.

Played some basketball and nigger with petter bo carlberg anton and gabbe. it was quite nice but cold. now im home again. the boys went to watch icehockey but im not that interested so i went home. Im gonna make some popcorn now and watch shameless <3 + a new episode of greys anatomy. started downloading skins too.. hope its good.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0