godmorgon

Godmorgon. Min hals gör ont och solen skiner inte, men ändå är jag på ett strålande humör tack vare en viss person! :)

Jag beställde hem lite saker från Nelly.com igår. bla den här klänningen som Wilf bestämde sig för att köpa. Han är typ sötast i världen ja! Klickade även hem underkläder. Dock råkade jag beställa ett par i fel storlek. Jag ställde väckarklockan tidigt enbart för att kunna ringa och avbeställa innan dom skickade det, men jag ringde för sent. Kläderna kommer imorgon och då får jag helt enkelt skicka tillbaka dom!

Jaja, nu ska jag vila en stund och sen sätta igång med städningen medans jag väntar på sol. Ha en bra dag!

Goodmorning. My throat hurts and the sun isnt shining, but im in a really good mood anyways thanks to a certain someone! :)

I ordered some clothes from Nelly.com last night. This dress for example that wilf decided to buy. He is the best thing on earth yes! Also bought some underwear. ordered some in the wrong size tho. I put my alarm early just to be able to ring them and remove that one.. but theyve already sent it.. the clothes will be here tomorrow and i'll just have to send it back then.

Ah well. im gonna have a nap now and then start the cleaning project of my room while i wait for the sun to shine.. Have a good day!


2 kommentarer

Johanna WP

Du ringde inte för sent, de packade sakerna klockan ett. Orka vara så effektiva att man inte ens hinner med.



Ha en fin dag i solen älskling.

Datum: 2008-05-29 Tid: 15:11:01
Blogg: http://ilky.blogg.se/
wilfyyy

its my pleasureee love :)



jag alskar dig! x

Datum: 2008-05-29 Tid: 19:42:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0