hej jag är röd.

PhotobucketEftersom att den rosa designen kändes alldeles för flickig för mig så gjorde johanna en grön åt mig istället. TACK SÖTNOS! jag vet att det inte kan vara lätt att ha mig som kusin.. så krävande :P

Idag har jag varit på skolan.. rätt tråkigt faktiskt. Hade kulturhistoria och företagande.. Genomgång om mordenismen på kuhin och vi började skriva på årsrapporten på företagandet..

Efter skolan kände jag sug efter en solbränna så jag ringde Johanna som följde mig till Solariet vid busstatoinen. jag gjorde misstaget att sola 15 minuter och nu får jag stå mitt kast. Jag är röd som en räka. Inte så kul kan jag lova. Jag kommer aldrig bli brun. Men men, det löser sig. Vi köpte oss varsin macka på subway sen och jag åkte hem.

Har inte gjort så mycket ikväll. Jennifer var förbi och kollade lite på mitt hår inför klippningen och färgningen på lördag.. det blir kul. Mitt hår är hemskt och det behövs verkligen göras något åt det :P Ska se film med Wilf ikväll också.. mys :) Photobucket

30 dagar tills han kommer nu :D Photobucket

The pink design felt too girly for me so johanna made me a green one instead. THANK YOU SWEETHEART! i know it must be hard having me as a cousin. so demanding :P

Been at school today. quite boring. Had culture history and buisness.. We talked about modern art at culture history and started writing a report in buisness.

Felt like going to the sunbeds after school so i called Johanna who joined me to the sunbeds next to the busstation. I made the mistake by being in there for 15 minutes.. i only have myself to blame. Im red as a tomatoe.. Not that fun. But it'll be alright. We bought a sandwich at Subway after that and i went home.

Havent done much tonight. Jennifer came by to check my hair before cutting it and colouring it on saturday. gonna be fun. My hair is a mess and it could really use some change :P Gonna watch a film with Wilf tonight. lovely :) Photobucket

30 days till he arrives now :D Photobucket


1 kommentarer

Johanna WP

Du matchar din gamla design :)

Datum: 2008-05-07 Tid: 23:09:22
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0