jag är häftig

Nu när jag gick på ica och skulle handla gick jag in på frasses och sa hej till johanna. Gissa vem som traskar in och ska äta då? Jo ingen mindre än Dogge Doggelito. Det var häftigt tyckte jag och Johanna.. Nu har vi äntligen något spännande att blogga om. HAHA. Jag vart nervös och började smsa och Carlberg nappade på mitt sms och traskade dit. Jag vet inte om han träffade honom men ja. Det var coolt iallafall. Nu ska jag äta min glass. Hejdå

When i went to the shop just now i went in to frasses to say hi to johanna. Guess who walks in and wants to eat? Dogge Doggelito! (swedish rapstar, or something :P) Johanna and i thought it was cool. Finally we got something exciting to blog about ;) HAHA. I was nervous and started texting and Carlberg got excited too and walked there. Dont know if he saw him but ye.. It was cool :P Im gonna eat my ice cream now. Good Bye


1 kommentarer

Anna

haha va? i Bygdeå? :O

Datum: 2008-05-31 Tid: 18:16:26
Blogg: http://annanorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0