jfklewjöfleäf

Att sova enbart 3,5 h innan jobbet är ingenting jag rekommenderar. jag är död och jag vill hem. 4 h och 34 min kvar. Jag bryter ihop också för att det är lördag och att det idag bara ringer folk jag vill strypa och dom vill förmodligen strypa mig också.. Jag hade dock oerhört trevligt hemma igår och vi vet alla vem jag kan tacka det för :) <3 sparade pengar gjorde jag också.

Jag slutar klockan 2 idag. efter det ska jag hem och sova ett par timmar.. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om men jag blir nog hemma. Ska jobba imorgon så :/

Sleeping 3,5 hours before work isnt something i recommend. im dead and i want to go home. 4 hoours and 34 minutes left. Im breaking apart too cos its saturday and i want to strangle the pepole who call me and they prob want to strangle me too. I had a really lovely night last ngith and we all know who ive got to thank for that :) <3 it saved me money too :)

im off work at 2 today. im going hom after that to sleep for a couple of hours. dont know whats happening tonight but i'll prob be at home. work tomorrow as well :/


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0