lila

image322Jag är trött. jag borde sova.. jobb imorogn liksom och tänkte försöka få lite läxor gjorda. men det blir film snart.. mys :)

Det har varit en mysig dag. Jag Samuel Robert och Sofie käkade kinamat på Eurasia och åkte sedan till Robert Lundström med kakor och tittade på hans lilla hundvalp Nelly. SJUKT SJUKT SÖT! Hon somnade i mitt knä.. så liten och gullig.. Jag blev kär och ville ta henne hem.

När jag kom hem hittade jag en hög med bajs i mitt rum. JAG HATAR MIN KATT.. han tycker verkligen inte om mig och här fick jag beviset.. Ville kräkas.


Im tired and i should sleep.. work tomorrow and i thought i might get some homework done. but im gonna watch film soon.. lovely :)

Its been a nice day today. Samuel, Robert, Sofie and i went to Eurasia and had chineese food. We went to Robert Lundström after that with cookies and looked at his new puppy Nelly. SO SO CUTE! She fell alseep in my lap.. so small and cute.. I fell in love and wanted to take her home.

Found a pile of shit on my floor in my room when i got home.. I HATE MY CAT.. he really doesnt like me and this is his way of showing it. I wanted to throw up.

image323


1 kommentarer

Johanna WP

Du är faktiskt lite lila, men det syns bara när du står i direkt solljus.
Din katt borde bli kompis med min bajsande katt.

Datum: 2008-05-10 Tid: 22:43:57
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0