lycklig

Saker som måste göras innan studenten:
- Göra klart "last king of scotland" uppgiften (etik)
- Göra "Hotel Rwanda" uppgiften (etik)
- skriva om 2 artiklar + prata om en (Engelska C)
- Bokuppgift (Engelska C)
- Free Choice (Engelska C)
- Hemprov Kristendom (Religion)
- Hemprov Buddhism/Hinduism (Religion)
- Redovisning av livskvalité (Religion)
- Prov om Mordenismen (Kulturhistoria)
- Prov (Rättskunskap)
- Rättegångsrapport (Rättskunskap)
- Årsrapport (Företagsamhet)

Det enda jag behöver fokusera mig på nu är kulturhistoria provet på Onsdag där jag behöver få G+ eller VG- för att få G i betyget. Det borde jag väl ändå klara eftersom att jag är ledig hela dagen imorgon (förutom när jag tittar på balen). Jag har ju tid att plugga liksom :)


2 kommentarer

malvin

jäklar vad duktig du är!

Datum: 2008-05-27 Tid: 17:39:59
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/
Johanna WP

Men nu tror jag väl ändå. Isf är du som samma person, som deklarerar din kärlek till din karl.

Datum: 2008-05-27 Tid: 23:07:34
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0