Måndag

Idag är det måndag och jag har ändå fått rätt mycket gjort. Jag har lämnat in den sista Engelska uppgiften och haft muntlig redovisning. Den muntliga redovisningen gick skit.. fuck. jaja, jag får nog ett VG där iallafall.. :) SKÖNT!

Lämnade även in ett hemprov till Religionen och hade muntlig redovisning där också med Alexandra och Bea om Livskvalitet. Det gick nog rätt bra tror jag.

Efter skolan blev det jobb. Här är jag nu. Sofia har suttit kvar efter hon slutat och hållit mig sällskap ett tag vilket var trevligt. Idag är min sista dag här och det känns konstigt men ändå skönt. Allt känns så verkligt nu. Jag åker om 2 veckor :S

Nu ska jag skriva lönerapportspapper och sedan ska jag och Petter till Dalkarlså. Jag är ledig imorgon så jag lär nog sitta uppe rätt länge med det andra religionshemprovet som jag måste lämna in helst imorgon. Måste även plugga till Kulturhistoria provet som jag har på Onsdag. Jag måste få G+ eller VG för att få G i slutbetyget. Håll tummarna för mig!

WILF KOMMER NÄSTA VECKA BTW! :D :D <3
Its monday today and i have done quite alot today. I have handed in the last english assignment and i've had an oral presentation. That one went really bad.. fuck.. ah well, i'll prob get a B? C? anyways :) NICE!

Handed in one assignment for religion as well and had an oral presentation there too.. That one was with Alex and Bea about 'quality of life'. Went quite well.

Work after school. Thats where i am now. Sofia stayed with me for a while after she finished to keep me company which was nice. Today is my last day here and it feels quite strange but also good. Everything feels so real now. I leave in 2 weeks :S

Im gonna write some papers now so that i get paid for the days ive worked now and after that Petter and i are going to the boys house in Dalkarlså. I dont have school tomorrow so i'll prob stay up late tonight and do the other religion assignment that i should hand in tomorrow. I also have to study for my culture-history test on wednesday. I have to get quite a good grade on that to pass the course. Wish me good luck!

WILF IS COMING NEXT WEEK BTW! :D :D <3


3 kommentarer

Johanna WP

Datum: 2008-05-26 Tid: 20:45:29
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

Haha, var lite för snabb på enterknappen där uppe :p

Men jag håller tummarna för dig!

Datum: 2008-05-26 Tid: 20:46:18
Blogg: http://ilky.blogg.se/
wilfy :)

so proud of you for doing your homwwork snygging :)



1 WEEK!!! (L)(L)

Datum: 2008-05-27 Tid: 13:25:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0