nedräkning

Idag är det exakt 6 dagar kvar tills betygen sätts, vilket betyder 6 dagar tills alla uppgifter skall vara klara. Exakt 2 veckor kvar tills wilf kommer. Exakt 15 dagar till min avskedsfest. Exakt 19 dagar till studenten och exakt 20 dagar tills jag flyttar.

20 dagar. 20 DAGAR!??!??!!?!? Tror ni att jag har panik? ehm, ja det har jag. Det kommer bli skumt att lämna alla här hemma. Speciellt mina pojkar, mina flickor, och min familj. Men speciellt lillasyster. Tänk om hon glömmer mig? Det vore en tragedi.

Så mycket som måste göras och så mycket som är osäkert. Kommer jag ens lyckas få ett jobb med mina skitbetyg och engelska? Kommer jag kunna skaffa vänner då jag knappt vågar öppna käften när jag måste prata engelska. JAG HAR PANIK HELT ENKELT!!!!!

Its exactly 6 days left till we get graded, which means 6 days left till i have to hand in all my assignments. Exactly 2 weeks left till Wilf comes. Exactly 15 days till my 'going away party'. Exactly 19 days till graduation and exactly 20 days till i move.

20 days. 20 DAYS!?!?!?!?! You think im panicing? ehm, i am. Its gonna be weird leaving everyone at home. Specially my boys, my girls and my family. But most of all my littlesister. What if she forget about me? That would be a tragedy.

So much that has to be done and so many things that are uncertain. Will i even be able to get a job with my crap grades and english? Will i be able to get friends when im to shy too open my damn mouth when i have to speak english. IM PANICING!!!!!!


1 kommentarer

Johanna WP

Hur du skulle ha svårt att få vänner är svårt att förstå. & alla jobb tittar faktiskt inte efter betyg, utan kompetens & vilja. & det har du gott om.

Datum: 2008-05-23 Tid: 20:12:49
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0