prov

Imorse försov jag mig och missade bussen till skolan. I vanliga fall hade jag inte brytt mig men nu betydde detta att jag antingen skulle bli sen eller missa mitt prov i kulturhistoria som jag var tvungen att göra för att få betyg i kursen. Jag var på svin dåligt humör och skällde på busschaffuören som var försenad och som nästan gjorde så jag missade den andra bussen från Sikeå men kom mig till skolan (dock sent) och fick göra provet. Så nu har jag inga uppgifter kvar i skolan. Jag är rätt nöjd. Provet var om konst, därav bilden till höger :P Det gick faktiskt rätt bra :) Jag tar studenten om 2 veckor.. det känns overkligt och helt underbart.

Wilfan kommer om 9 dagar. Nu börjar det närma sig. Jag är lite nervös över att ta honom till Umeå/Bygdeå dock, för tänk om han hatar det liksom :( Förhoppningsvis går allt bra dock och att han gillar Sverige :)

I overslept this morning and missed my bus to school. Usually i wouldnt have cared about this but now it meant that i would either be late or that i would miss my last test in culture-history that i had to do to get a grade in that course. I was in a really really bad mood and yelled at the busdriver for being late and that almost made me miss the second bus from Sikeå to school. But i made it (a bit late tho) and i did the test. I dont have any schoolwork left now. Im quite proud. The test was a bout art, thats why i have that picture :P It went quite well actually :) Graduation is in 2 weeks.. it feels unreal and amazing.

Wilfy will be here in 9 days. Its getting close. Im a bit nervous about taking him to Umeå/Bygdeå tho, cos what if he hates it? :( I hope it will be alright tho and that he likes Sweden :)


1 kommentarer

wilf

dont be nervous :) i coouldnt hate your little town :) and i will love sweden!!



really getting close now <3

Datum: 2008-05-28 Tid: 19:54:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0