slö-lördag

Underbart väder idag, verkligen! Efter att Johanna slutat jobba gick vi till Stina och hälsade på. Det var treevligt tycker jag.. Man träffar Stina alldeles för sällan.

Fick förfrågan om jag ville spela brännboll ikväll med pojkarna. Jag är dock helt slut. Sjukt trött så jag vet inte vad jag ska göra. Jag skulle helst bara ligga i min säng hela kvällen och bara slöa med min cola och glass. Det blir nog så.

Sitter nu nere i vardagsrummet med min familj. Det är skönt att ha en bärbar dator så man kan vara social med familjen samtidigt som man nördar vid datorn. Dock är vi inte så sociala nu för mamma och morgan ser på handboll och det enda morgan säger till mig är att jag är mongo. gullig han är.

Lovely weather today, really! Johanna and i went to Stina after she finished work. It was nice.. We dont see her much.

The boys asked me if i wanted to play rounders tonight. Im exhausted tho. Reallky tired so i dont know what im gonna do. Just want to lie in bed all night with my dc and ice cream! thats prob how its gonna be.

Im down in our livingroom with my family. Its nice having a laptop cos you can be social with you family while youre a computergeek. Were not that social tho cos mum and morgan is watching handball and the only thing morgan is saying to me is that im a retard. hes lovely.


1 kommentarer

Johanna WP

Tack för idag, har haft det riktigt trevligt!

Datum: 2008-05-31 Tid: 21:28:47
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0