sol

image319Jag känner mig väldigt gay som lägger upp en sån här bild, men jag hade rätt tråkigt när jag väntade på att johanna skulle bli färdig.

Idag har jag slöat och varit ute i solen. Sjukt varmt! Vi hade 33 grader i solen hemma. Underbart. Dock är det molnigt nu. Jag och Johanna har ätit och solat och chillat. Nu är jag hemma hos henne och funderar på vad jag ska göra ikväll. Tanken var att jag typ skulle ut med Bo och Samuel men det blev inte så. Vill dock sova i stan eftersom att jag ska vara på frisörsalongen kl 8.30 imorgon bitti.. Ska ju färga och klippa mig hår. Så sjukt skönt!

Jaja, hejdå


I feel really gay for posting this picture.. but i was quite bored when i was waiting for johanna to get ready.

Havent done much today.. just been out in the sun.. SO HOT! we had like 33 degrees in the sun at home. wonderful.Its cloudy now tho. Johanna and I have been out in the sun.. relaxed and ate at mc donalds. Im at her flat now and thinking about what im gonna do tonight. Was going out with Bo and Samuel but that didnt happen. Have to sleep in town tho cos im gonna be at the hairdresser at 8.30 tomorrow morning. Gonna colour and cut my hair. Really nice.

Ah well, bye.


1 kommentarer

worried_boyfriend_90

obviouslyyy understand this ;) x

Datum: 2008-05-09 Tid: 18:06:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0