söndag

Igår kväll låg jag hemma och slöade och såg film med wilf.. bridget jones dagbok 2. Mycket bättre än 1an. Länge sedan man såg den :)

Försov mig imorse. Mamma kom in i mitt rum och sa "Emelie, du vet väl att klockan är 8.45?". Det visste jag inte.. Jag hade på något vis lyckats stänga av min väcklarklocka.. Så det var bara att rusa upp, packa ner matlådan och springa iväg på jobbet. Fick dock sällskap av Wilf på vägen i telefonen. Jag är dock sämst på engelska när jag är nyvaken. pinsamt. :P

Jag har huvudvärk och är trött men jobbar bara till 2 så det är lugnt. :) Försöker göra min engelska läxa nu men jag hittar inga artiklar att skriva om, fruktansvärt irriterande :/

Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir väl någon film och shameless som vanligt. Seriös, jag är inte normal. Jag borde nog söka hjälp för mitt serieberoende :P
I was at home last night and watched film with wilf.. bridget jones diary 2. Much better than the first one. Long time ago i saw it too :)

Overslept this morning. Mum came in to my room and said "Emelie, you know its 8.45 dont you?". I didnt. Somehow i turned off my alarmclock.. So i had to run to work. Had wilf as company on the phone for a while which was lovely. I suck at english when im tired tho. embarrasing :P

I have a headache and im tired but i only work till 2 so itll be alright :) Trying to do my english homework but i cant find any articles to write about.. irritating :/

i dont know what im gonna do tonight. Probably watch a film and watch shameless as usual.. Seriously, im not normal. I should probably get some help for my tv-show addiction :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0