talang och öl

image320Jag är hos Johanna nu och vi sitter och ser på talang 2008. Rmk ska vara med så jag måste se på det.. Blev kär i deras "i väntan på bussen". Efter det ska jag förbi rött. Visade sig att mina vänner skulle dit så jag har något att göra ikväll. Och det blir nog så att jag sover hos Johanna inatt.

Hur jag ska ta mig upp imorgon bitti vet jag inte för ljudet på min mobil fungerar inte. aja, det löser sig.

Ehm, jag är rätt less nu.. men det finns liksom ingenting att göra. Bara att tänka på något annat. Jag orkar inte vara den här typen av person. Jag är arg på mig själv. hsgklhgklhegklrehklweöhkelwgehwleghel!!!!

Jag frågar mig själv samma sak varje dag.. och just nu fattar jag ingenting :(

Im at johannas now and we're watching swedens got talent 2008. Rmk are in this show and i just have to see it. Fell in love with their song "i väntan på bussen": After that im going to the pub for a while. My friends were apparantly going so i have something to do tonight. And im prob gonna sleep at johannas tonight.

I dont know how im gonna get up tomorrow morning cos the sound on my phone isnt working.. ah well.. ill figure out.

Im pretty tired of everything right now.. but theres nothing i can do about it. I just have to try and think about somethingelse. I really dont wanna be this kind of a person.. Im angry at my self. hsgklhgklhegklrehklweöhkelwgehwleghel!!!!

I ask myself the same question every night. and i cant really understand anything right now :(


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0