tandläkaren

Jag har spenderat dagen i Robertsfors. Hade tänkt ligga ute i den strålande solen hela dagen men 12.15 kom jag på att jag hade tid hos tandläkaren och tog bussen till Robertsfors. Hände med Malvin på Jennings en tväris och sen skjutsade sebastian mig till tandläkaren. Jag hade inga hål som tur var men måste sluta med cola. TRAGEDI!!! Dom sa även att om jag under tiden i England behöver kolla upp mina tänder bör jag komma hem till Sverige och göra det. hmm

Efter tandläkarn så köpte jag och sebastian glass och jipp den nyttige jäveln köpte vindruvor och vi satte oss på bron till sjukhusudden och myste.

Nu är jag hemma och ska börja rensa och städa mitt rum. Sen tänkte jag ta mig en promenad.. kanske med pojkarna, om dom är sugna.. och sen sova. Ser ut att bli en väldigt tidig kväll för min del.

Ive spent the day in Robertsfors. The plan was to lie out in the sun all day but i realised at 12.15 that i had an appointment at the dentist so i took the bus to Robertsfors. Hung out with Malvin for a while at Jennings and then Sebastian gave me a ride to the dentist. Nothing wrong with my teeth but i have to quit drinking coke. TRAGEDY!!! They also said that if I during my stay in England had to do a checkup i should go back to sweden and do it. hmmm

Sebastian and i bought ice cream after the dentist and jipp the healthy fuck bought grapes. We sat on a bridge in the sun.. it was nice.

Im home now and im gonna start cleaning out my room. After that i was thinking about taking a walk.. maybe with the boys, if theyre up for it.. and then sleep. Looks like it'll be a really early night for me.


1 kommentarer

wilffff

Sebastian and i bought ice cream after the dentist and jipp the healthy fuck bought grapes.





LOL "the healthy fuck"



sounds good love :) but i guess you didnt go to the boys.. cos its 8pm your time nearly lol..



ill text you when im out, if i even go out x

Datum: 2008-05-29 Tid: 19:43:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0